Sidindex | Om Skrivbordsgeneralen | Samarbetspartners | Vår Crew | Forumet | Filmarkiv | Bildarkiv | Chat | Intervjuer

Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: tor 09 sep 2010, 09:43

Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
 World of Tanks 
Författare Meddelande
Furir
Användarvisningsbild

Favoritspel: Men of War, Starcraft, COH
Grafikkort: Gforce 8800 Ultra
Processor: Intel E8600
Ram: 4 GB DDR2
Inlägg World of Tanks
Ett stridsvagns MMO, kan det bli bättre än så?

http://game.worldoftanks.com/

World of Tanks söker betatestare

Massiva stridsvagnsstrider online utan startkostnad - låter det lockande? Av försnacket att döma kan World of Tanks bli en favorit hos många: det blandar action med simulation, strategi och MMORPG, och om allt går enligt planerna finansieras projektet med mikrotransaktioner. Men först ska titeln betatestas, och därmed söks nu efter folk som vill delta i buggjakten. Ansökan kan göras nu och med lite tur blir du en av de utvalda till den testomgång som drar igång den 8 juli.

http://game.worldoftanks.com/registration/cbt/

ABOUT WORLD OF TANKS
World of Tanks is a team-based massively multiplayer online action game dedicated to armored warfare. Throw yourself into the epic tank battles of World War II with other steel cowboys all over the world. Your arsenal includes more than 150 armored vehicles from America, Germany, and the Soviet Union, carefully detailed with historical accuracy.

A flexible system of authentic vehicle upgrade and development allows you to try any of the vehicles and weapons in the game. Whether you prefer to exhaust your foes with fast and maneuverable light tanks, make deep breaches in enemy lines with all-purpose medium tanks, use the force of giant tanks to eliminate opposing armored forces, or become a heavy sniper with long-range howitzers, each unit type has its own advantages and can be extremely effective when operated by a true tank ace.

But being a great tank commander alone isn't enough to win! In the World of Tanks, it’s all about teamwork. Victory is achieved by combining your combat skills with those of the other members of your team, each playing their own role on the battlefield. Just add your favorite strategy to build your own iron empire and manifest the indisputable authority of the tank power!

The Ultimate Armored Warfare Experience

Dive into intense tank-on-tank combat to enjoy an amazing new battlefield experience with a balance of multiple genres. A unique blend of these "ingredients,” supported by top-notch graphics and stunning audiovisual effects, provides endless challenge and excitement.

Simulator. Authentic models and vehicle characteristics make you feel like a real tank commander taking part in a furious armored offensive.

RPG. Your armored steed isn't just a tin can on tracks - it’s a living, evolving mechanism that should be treated accordingly. Research your available upgrades and modifications to enhance its performance on the battlefield.

Action. Take part in joint operations to spot, track, and destroy enemy units and engage in head-to-head duels where your speed and reaction time is as important as in any co-op shooter.

Strategy. There’s only one simple rule to follow - don't be a hero. Rally your comrades to devise a battle plan and assign roles, then move out and defeat your enemy on the field of honor.

Dynamic Combat System

New players jump into battle in less than a minute to take part in short, decisive combat actions designed to ensure fast and action-oriented warfare. As you are thrown onto the battlefield, you must be bold, decisive, and flexible to succeed in the maelstrom of iron and fire.

Epic Tank Clashes

Intense battles with up to 60 combat vehicles unfold on enormous and detailed battlefields featuring a variety of terrain from open fields with hills and forests to deserts and industrial zones. The terrain offers a wide scope for tactical decisions from aggressive fast-paced thrusts to elaborate flanking operations and diversionary attacks.

Deep Squad-based Gameplay

Out to conquer the world? Then our highly addictive squad-based gameplay is your ultimate goal. Countless new lands and territories let you show off your teamwork - the key to victory. The distribution and timely accomplishment of tasks and objectives within your squad gives you a critical advantage over your disorganized rivals.

lör 03 jul 2010, 07:59
Furir
Användarvisningsbild

Inlägg Re: World of Tanks

lör 03 jul 2010, 08:05
Regementsprofoss
Användarvisningsbild

Favoritspel: Mount&Blade Warband, CoH
Xfire: weterin
Verkar intressant! men jag kan inte låta bli att skrata. Ett stridsvagns mmo :lol:

lör 03 jul 2010, 08:39
Kategorimoderator
Användarvisningsbild

Favoritspel: ArmA 2, IL-2 Sturmovik: 1946
Det gäller att man ser andra videon ända till slutet, annars kanske man missuppfattar vilken typ av spel detta kommer bli. :D

lör 03 jul 2010, 11:28
Huvudadministratör
Huvudadministratör
Användarvisningsbild

Blogg: http://kamikaze.blogsome.com
Favoritspel: Napoleon Total War
Xfire: elementfive76
Grafikkort: GeForce GTX260
Processor: Q9550
Ram: 4GB
Hehe anar en del humor, simulator/action/mmo och WW2 vagnar mmm ser riktigt kul ut och är det sen gratis än bättre. Man ska tydligen kunna levla och köpa nyare och bättre delar som ett RPG element. Hoppas man kan öka i grader också, anmäler mig som betatestare och ser.

lör 03 jul 2010, 13:17
Profil WWW
Korpral
Användarvisningsbild

Favoritspel: Men of War MP, T2PC
Xfire: PrinceOfKorv
Grafikkort: Nivida GEforce GTX 275
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83
Ram: 4094MB RAM
Inlägg World of Tanks
Tycker det låter kul med ett halv gratis strategi spel!

Har anmält mig för betan nu, inväntar svar!

Tråd ihopslagen med befintlig tråd i ämnet under rätt kategori. //McCoy

lör 03 jul 2010, 13:44
Furir
Användarvisningsbild

Har också anmält mig, ser ju hur kul ut som helst :)

Undra om stridsvagnarna fungerar som en sorts mount?

lör 03 jul 2010, 14:28
Regements-fältskär
Användarvisningsbild

Favoritspel: Metal gear solid, fallout<3
Jag anmäler mig som betatestare jag också. Verkar intressant. Fanns ett liknande mmorpg spel vid namn Tank ace som tyvärr lades ner har jag för mig som jag följde utvecklingen på. Nästan samma spelupplägg faktiskt ^^.
Jag tror dock tyvärr inte striderna blir något av det realistiska stuket om man kollar på första videon. Alla verkar åka runt i stora rumble pits och skjuta hej vilt på varandra. Sure med lättare vagnar och dylikt kan jag väl förstå men tror minsann jag såg en hel del tunga vagnar som skulle i princip skada vagnen själv om man använde den på det sättet XD

Btw i videon. Vid 0.59 i den första. Vad är det för vagn då? En Tiger II med förlängd kanon? Info plz? ^^

Ser fram emot det hela i vikefall helt klart :D

lör 03 jul 2010, 18:39
Nyhetsjägare
Användarvisningsbild

Sommarkatze skrev:
Btw i videon. Vid 0.59 i den första. Vad är det för vagn då? En Tiger II med förlängd kanon? Info plz? ^^

En Panther (panzer V).

lör 03 jul 2010, 18:50
Profil WWW
Teufelhund
Teufelhund
Användarvisningsbild

Blogg: http://mccoy.blogg.se
Favoritspel: Dåligt Sällskap Igen
Xfire: oldtimersbrettsinclair
Grafikkort: Ja
Processor: Mmm
Ram: Ja, runt mina tavlor
Marcus skrev:
Sommarkatze skrev:

En Panther (panzer V).

Hmm, den vid 0:52 är snarare en oäkting till följd av en olycklig affär mellan en Panther och en T-34/85. Den vid 0:59 är en Tiger II som antagligen får ett längre eldrör till följd av något gameplayrelaterat, dvs nån möjlig uppgradering i spelet efter det att man har klarat utav något som en slags perk..

lör 03 jul 2010, 19:04
Profil WWW
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 38 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa